utorok 9. apríla 2013

Moje šitie

Ahojte, dlho sledujem Vás všetky tvorilky, aj ja tvorenie milujem a po dlhej dobe som sa konečne odhodlala, že sem aj ja niečím prispejem, verím, že si nájdete niečo čo sa Vám zapáči. Rozmýšľala som čo pridám do svojho prvého príspevku a rozhodla som sa pre to, čo mi naposledy urobilo najväčšiu radosť -šila som .....a postupne sa budem vracať v čase a ukazovať Vám, ako som tvorila.
 V Jysku sa mi podarilo doslova za drobné kúpiť obliečky na vankúš, krásne, pevné, pruhované ... a ušila som  z nich podsedáčik a vankúšik- valec pre moju dcérku Aničku, vylepšila som ich ešte výšivkou ruží podľa Tone Finnanger do jej tvorby som zamilovaná a som Tilda-maniak !!
 Ružová, púdrová, moja milovaná farba, tak zase podľa Tone Finnanger ....koberček
 Tieto dobre známe vzory z MMB, musela som si konečne jeden ušiť.

 Koberček som si ušila na svoju stranu postele  a som s ním veľmi spokojná, použila som vatelín, aby mal koberček trocha objem.

 Tento látkový obraz bola láska na prvý pohľad,  no trvalo mi asi rok kým som sa odhodlala- opäť vzor Tilda...


Posledný môj počin sú tie ľanové obliečky v pozadí,/  foto nič moc na tom ešte musím popracovať/vypýtala som si totiž, ako darček známe obliečky z Ikea s milovaným vzorom toile de jouy, ale pôvodné vankúše 90*70 sa do nich nevošli, tak ma napadlo ušiť obliečku z ľanovej látky Lenda a opäť som vykradla nápad  vzoru obliečky z Ikea, kde som videla ten detail  so  šnúrou prevlečenou cez bočný odšitý lem . Krásne tvorenie všetkým, praje Erika!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára