štvrtok 25. apríla 2013

Zarážky do dverí

Tak tieto zarážky som ušila zo starých ľanových plachiet , ktoré mám po babičke môjho manžela.  Tú so srdiečkom som videla na stránke internetového obchodu. Tá s potlačou bola taká moja obmena. Nesmierne sa mi zapáčili a musela som ich mať!
 Dve boli ako darček na Vianoce pre moju sestru a sesternicu, jedna ostala mne .
Potlač som urobila nažehlením. Papier na to , kúpite bežne v papiernictve, vhodný na tlač atramentovou tlačiarňou a nažehlenie na svetlý textil . Naplnené sušeným hrachom a kde tu  menšími okruhliakmi .
Krásne tvorenie praje Erika!

2 komentáre:

  1. Zarážky sú skvelé, dievčatá mali určite radosť s darčeka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobry vecer! Dnes pokracujem v navsteve a je to velmi prijemna navsteva :-) a som nimi ocarenaaaaaaa ;-)
    Videla som ich uz naozaj vela ale tymto si vdychla vidiecku dusu. Monika

    OdpovedaťOdstrániť