štvrtok 16. mája 2013

Písanie na ľan

Tak túto krásu som dostala zhruba pred  týždňom od kamarátky len tak . Po starej mame  jej ostali plné skrine ručne tkaného ľanu !!! 


Triasla som sa čo by som z neho, ako prvé ušila a rozhodnutie padlo na vankúš , málo písania , rýchle šitie. Tak som sa včera v noci do toho konečne  pustila.







Veľmi som chcela vyskúšať písanie akrylovou farbou, tak som si vybrala najjednoduchší vzor , aký som našla. Rozmer vankúša 50* 70cm,  15 cm od kraja som naznačila  0,5 cm pásiky  a s medzerou 0,5 cm na každú stranu  tenšie pásiky 0,2 cm.








Tu je môj vzor.


              Hľadala som vo fontoch takýto typ písma , ale net mi nefungoval počas búrky a tak som rozmýšľala , ako to urobiť. Začala som sa hrabať v súbore , kde mám posťahované vzory a čuduj sa svete našla som predlohu presne  tohto vzoru , takže tu je, musíte si ho, ale zväčšiť mne sa to sem nedarilo uložiť inak, ako v tomto   formáte.




Takto som vybabrala z pruhmi ,  použila som papierovú maliarsku pásku , napadlo ma to až pri druhom pásiku /skoro som ošedivela, kým som ich maľovala voľnou rukou/ tak tento nápad dúfam oceníte :DDD










No mám ho toľko až sa mi hlava krúti od radosti už sa neviem dočkať na ďalšie !

Krásne tvorenie praje Erika !

10 komentárov:

  1. No..... Ako som sa nasmiala pri Tvojom komente k mojmu prispevku....tak mi teraz zmrzol usmev na tvari a je tam slepa zavist.....
    Aj ja chceeeeeem lanove platno a popisane.
    Zhanam ho od kadekoho a dostala som od kamosky asi 50 cm hrubeho s cervenymi pruhmi uprostred. Neskor ho predstavim, teraz sa moci
    A napad uzasny a prevedenie tiez......SUPER

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vybrala si si vhodný námet a aj sa ti podaril. Ja to písanie akosi nerobím - trasie sa mi pri ňom ruka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je nádhera!! Vďaka za postup, snáď to niekedy vyskúšam. Ale máš pochvalu za to, ako si sa vynašla pri tých pruhoch. Mňa by to určite nenapadlo, úžasný nápad:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika, ľan milujem a viem čo je to za makačka maľovať farbou na textil. Robila som vankúš presne s týmto motívom.
    Krásna práca.
    Pa Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika, kamarátku vyvážiť zlatom, to by nás tu bol celkom dlhý zástup ľanuchtivých :)) Vankúš je dokonalým stvárnením predlohy, krásne si si poradila a určite ti robí radosť. Som zvedavá, čo vyrobíš nabudúce. Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Erika tak to je paradny vankus...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem za milé komentáre ,ste fantastické ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Eričko, kráááása .... moc se ti to povedlo .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úžasné,smekám. Eri, jste šikulka :) Tereez

    OdpovedaťOdstrániť