utorok 25. júna 2013

Lekárnička po babičke

Keď dom po babičke začala sesternica prestavovať , bola som na obligátnu obhliadku čo ešte by sa dalo zo starého domu použiť. 



Lekárnička visela nepovšimnutá v rohu, zastrčená za skriňou, ale môjmu zraku neušla :DD .  Bola maslová a nebol na nej červený krížik , ako teraz. Fotky  z pôvodnej lekárničky som mala, ale nejak som si zablokovala Picasu a neviem sa k nim dostať ,to som celá ja.  Tak len takto stručne , klasika , ošmirgľovala som ju ,  natrela balakrylom a ošúchala , ako prišlo , ale veľmi som chcela , aby mala červený krížik a tak som  ho urobila servítkovou metódou .







Dekorácie opäť mením podľa obdobia .









utierka od Klárky , milujem ju ...dik ešte raz Klárko !

Vnútro lekárničky však slúži na lepšie liečiky  , ako tie klasické  máme v nej arzenál štamperlíčkov a pár malých fľaštičiek s alkoholom aj to je predsa liek ;D a našlo sa miesto aj na držiaky na vajíčka a rôzne ozdoby ktoré používam k prestieraniu .Prekvapilo ma koľko miesta je v na pohľad malej skrinke :DD


Fotokópie Moussonových obrazov som si dala urobiť  v copycentre na plátno vyzerajú ,ako originál a  natiahla som ich  na slepé rámy , ešte by som to chcela doplniť viacerými obrazmi , je to trocha prázdne  , ale všetko  chce čas ...

Krásne tvorenie praje Erika !!

1 komentár: