piatok 6. septembra 2013

Tlač na látku

Na rýchlo som skúsila tento návod , ktorý som videla na graphics fairy bolo tam 12 spôsobov prenosu na látku ,http://thegraphicsfairy.com/12-easy-image-transfer-methods-for-diy-projects/ píšu tam o prenose vďaka papieru nazvanému- freezer paper . Dlho som nevedela čo to je , až nedávno som prišla na to , že myslia ten náš papier , ktorý sa používa na balenie šunky, alebo mäsa .Spomínam to preto , lebo som ten papier nevedela zohnať a keď som použila návod č.12 transfer na kanavas , kde  sa požijú nálepky A4 na , ktoré sa nalepí látka , to čo po nálepke  ostane je list papiera , ktorý je akoby potiahnutý igelitom a dá skvele použiť na metódu č.4 - Freezer paper method
Toto je metóda č. 12 tlač na Kanavas
Látku nalepíte na nálepku orežte presne na rozmer A4 tak ,aby nikde netrčali nitky, aby sa nezachytili v tlačiarni.


Takto vyzerá výsledok látka nalepená na nálepke sa chovala najprv zvláštne :
1.pokus -najprv mi to tlačiareň nechcela zobrať
2.pokus- papier zobralo začalo tlačiť, ale po chvíľke prestalo a vysunulo ho
3.pokus-nakoniec to zhltlo a vytlačilo to celé 
Neviem prečo to nešlo, zvolila som obyčajný papier ,l ebo ked som volila heavy paper, tak mi papier zhltlo, ale bez tlače ho vypľulo, takže môže byť, že Vám to úplne ľahko nepôjde, no ja som si to tiež dovolila iba preto , že mám tlačiareň za 1€.



Nálepka, ten spodok určite nevyhadzujte! Dá sa použiť na prenos obrázka na vlhkú látku , priložíte obrázok na vlhkú látku a  oblou stranou lyžice pretláčate http://home-frosting.blogspot.sk/2011/08/transfer-using-freezer-paper.html

Takto som to kúpila v copy centre. Pýtala som si nálepky na balíky vel.A4.

Tak snáď to niekomu pomôže, ja som nadšená , že nemusím krvopotne maľovať na textil , a môžem si dopriať aj takéto zložité vzory aj keď je to limitované rozmerom ...Ešte neviem na čo to použijem ,ale som spokojná ,že som to vyskúšala. 
Krásne tvorenie praje Erika!

3 komentáre:

  1. To je super technika, ale ja sa to neodvážim vložiť do tlačiarne. Pri oveľa miernejších pokusoch som ju kedysi znefunkčnila :-)
    ... ale zase ma to láka, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Eriko, moc děkuji za návštěvu na mém blogu a jsem moc ráda, že se ti u mě líbilo. Našla jsem u tebe také spoustu inspirace. Např. tyto etikety jsou naprosto úžasné. Zavařeniny jsou také krásně nazdobené a u suflé už jsem málem slintala :-).
    Jsi šikulka. Měj se hezky Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Erika, túto techniku som už skúsila, problém s tlačou som nemala, ale mne sa ten vytlačený obrázok vždy vyperie. Kde robím chybu? Tlačila som na atramentovej tlačiarni.

    OdpovedaťOdstrániť