nedeľa 27. októbra 2013

Staré detské stoličky

Stoličku po starej mame som vám tu už ukazovala teraz som v kontajneri našla veľmi podobnú a tiež  schodíky, takže mám dvojičky a veľmi sa z toho teším,  lebo ich veru mám kde použiť. V piatok som bola v látkach a objavila som nádherný úplet, ktorý vyzerá, ako háčkovaný. Bol v zľave za 0,90 centov, tak som nakúúúúúpila ...a ušila deky pre bábätká, ktoré máme teraz v rodine a nákrčníky pre nás veľké dievčatá a samozrejme aj pre malé. Budú to darčeky pre sesternicu a jej tri detičky -dve dievčatká a chlapčeka chystáme sa v pondelok na výlet do Bratislavy ,spojíme to návštevou hrobov a ja si idem idem  s manželom  trocha vyhodiť  z kopýtka .V utorok totiž  otvárajú outlet Voderady a môj muž , ako jeden z  realizátorov stavby dostal pozvánku  na slávnostné otvorenie, tak uvidím ,ako nakúpime :DDD za 0,90 centov to asi nebude...















Moje háčkované štvorce ..už ich je 11 ks




Túto nádhernú postieľku  vyrobil náš sused pre Aničku len  tak ... má  tiež dcérku a keď robil pre svoju Katku tak myslel aj na nás veeeľmi sa jej tešíme inak je dobová náš sused je stolár a zanietenec pre dobové oblečenie, zbrane, hračky vyrába veľa autentických vecí z čias občianskej vojny   v Amerike.




Takúto rodinku stoličiek a schodíkov vlastním
          
                                                                  Krásne tvorenie praje Erika !


4 komentáre:

  1. Neviem, na čo sa skôr pozerať. Schodíky sú perfektné, vedela by som ich využiť :) tak ako všetko z masívu, milujem tú krásu dreva. Sused je veľmi šikovný, že ho pozdravujem. Nemá nejakú stránku alebo niečo, kde by sa dali obdivovať jeho výtvory? Háčkovanie ti ide skvele od ruky a vidíš, ja som celkom zabudla na Voderady, mám hlavu úplne inde, bacily nás navštívili deti sú choré, ešteže budú prázdniny. Krásnu nedeľu. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som taká ťava nastavila som moderovanie komentov a zabudla som na to a trochu som sadivili že nemám poslednú dobu žiadny komentár :DDD dakujem Reni za pochvalu , sused nemá stránku zatiaľ ,voderady si asi neužijem pretože sesternica má vlastné tri deti a k nim ideme so svojimi troma...tak asi pojd iba moj muž nuž čo, obetujem sa :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne stoličky a postieľka...hmm...ja tiež milujem nábytok z masívu a mám ho asi skoro všade...

    OdpovedaťOdstrániť