piatok 11. apríla 2014

Všetko za 2,50.-




 Tak dnes som úplnou náhodou prišla k týmto nádherným kúskom , potrebovala som niekde prečkať obedňajšiu prestávku predajcov straveniek /prišla som tam v zlom čase/ a tak som vyšla na ulicu a do očí mi padol pútač na secondhand , tak som vošla . Obchod bol naprataný ženami , najprv som nechápala ,ako som sa prechádzala zrazu predavačka kričí : Vážení zákazníci dnes je všetko za 2,50,- tak som zrazu bola rada , že tam musím stráviť toľko času ... Našla som tieto rozkošné šaty a blúzku.. Iskerníky sú z mojej záhradky a som z nich paf !










                                                          Krásne tvorenie praje Erika !

5 komentárov:

  1. SUPER NÁKUP.
    KYTIČKY JSOU KRÁSNÉ.
    PŘEJI HEZKÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eriko, někdy se zadaří - krásné kousky! A ty pryskyřníky - prost nádhera!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mila Erika,tomu sa hovori dobryulovok...Tie iskerniky su nadhernee. Pekny den praje Michaela.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné a úžasné a ...já jsem zase nadšená. ♥

    OdpovedaťOdstrániť