utorok 9. decembra 2014

Stolík!?

Tak od kolegyne som dostala ešte aj túto bedňu .Zatiaľ sa neviem rozhodnúť, aký konferenčný stolík vlastne chcem ,táto bedňa z  pivnice mi na chvíľu urobí skvelú službu. Dole bol vraj šuflík , najprv mi tá diera vadila, potom som tam nastrkala časopisy, ktoré chceme mať s mužom po ruke a urobila som si tri tematické kôpky ,do bedne som naládovala všetky háčkovacie projekty ,ktoré musíiim vykúšať.










Na Mikuláša som od  mamky dostala týchto vtáčikov.










Dierkovaná nádobka je vnútro tejto nádobky na návnady pre rybárov.



 Krásne tvorenie praje Erika !



5 komentárov:

  1. dobrý den Eriko, ráda sem chodím nakukovat, ale myslím jsem ještě nekomentovala. Až teď. Prosím, chtěla bych znát návod na vyrobení té krásné dekorace z knihy - homole nebo co to představuje. Je to nádhera.
    moc děkuji a přeji pěkný den Majka
    pokud můžu prosit návod třeba poslat na mejl
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://sk.pinterest.com/pin/499055202431546522/ je to stara kniha zbavena pevnej vazby a iba skladáte strany smerom do stredu možete len zhora ,ako som to robila ja alebo aj zdola vtedy vznikne akoby "diamant" pozrite si odkaz ... a ďakujem za komentár som rada že ku mne nakukujete :DD Pekný advent ,E.

      Odstrániť
    2. Eri, moc děkuji, jdu na to kouknout.
      pěkný den Majka

      Odstrániť
  2. Eri, udělala si z bedny parádní stolek. Ptáčky jsou koupila kamarádce, a teď mě trochu mrzí, že je sama nemám..
    A máš pěknou lucerničku - můj tatínek v ní měl žížaly :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suuuper bedňa tiež som si podobnu dovliekla z chalupy domov :-) ale neviem ešte kde bude...maš krásne útulný domček, pači sa mi tu :-)

    OdpovedaťOdstrániť