pondelok 26. januára 2015

Kryt na šijací stroj

Kryt som dostala, ako súčasť starej Singerky , no moderný stroj je vyšší... a tak mi napadlo urobiť mu nejaký pekný lem, poprosila  som kamaráta , ktorý robí krásne designové nábytky a na takéto taľafatky nemá čas... či by predsa len nemal trocha času a trocha niečoho ,čo by sa ku krytu hodilo. Chlapi v dielni boli super, za týždeň som mala  vylepšený kryt doma. 
Tak ešte raz vďaka ,Ľuboš !

Šijací kút by som chcela zmeniť, zatiaľ tu mám skrinku po sestre mojej starej mamy ,v nej mám napchaté hádajte čo ? Kôš s látkami /iba časť/, strihy a starý servis tanierov , ktorý je určený do altánku ,tam však ešte na neho nieje miesto ...nechápem to, ale všetko sa tam vošlo. Napriek tomu by som chcela niečo, ako úzky kredenc, alebo  skleník, ktorý by sa vošiel do tohoto kútika . Delený  by mal byť tak, že dolné dvierka budú plné, tam by som skladovala "iba" všetky látky a strihy, v hornej časti skrine /o ktorej tu snívam/ by som mala servis , /zatiaľ tiež virtuálny/ a všetko čo je krásne na pohľad . Na vrch skrine by som dala stroj , schovaný pod  môj nový kryt.  
Tak čo, dobre som sa zasnila ? :DDD
       








Skrinku som vyšmirgľovala bola takmer čierna  a stroj bol schovaný vo vnútri, teraz je stroj navrchu.
                                    Krásne tvorenie praje Erika !


9 komentárov:

  1. Erika ten tvoj kryt na stroj sa mi páči. Nedávno som tiež vyfasovala od susedky staručký šij. stroj , ale s kovovým krytom, čo sa mi príliš nepáčil. Zatiaľ som ho nevyhodila, ale ako tak pozerám na ten tvoj, asi sa trocha inšpirujem. Vdaka a pekný večer - Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to sa teším že pomohlo ako inšpirácia ! ďakujem za koment ,čau e.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eri, vdechla si staré věci nový život a moc se ti to povedlo!
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je pôvodný nápis na kryte? Ak áno, tak majiteľom toho stroja alebo dielne bol akýsi Jakub Švarc z Lučenca :)
    Ktovie aký príbeh ukrýva :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno pôvodný, je to zvláštne, hned som zisťovala čo znamená Losoncz... predstavovala si čo to bolo za človeka ,tá práca na tom stroji -intarzie na doske stola ,boli krásne bohužiaľ už dosť zničené ešte dosku mám odloženú .že ju skúsim ponúknuť v Ke na škole výtvarného umenia ,majú odbor reštaurátorstvo...nech sa tá práca zachová

      Odstrániť
  5. Fajnový šicí kútik, všetko sa mi páči a tie mega špulky :) aj také veľké existovali? Inak zasnívala som sa s tebou, to bude krása, držím palce, nech sa ti vysnívané splní. Pá.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Stare a take chic! Vsetko je take peknunke. Dobre si to vymyslela. Monika

    OdpovedaťOdstrániť