pondelok 16. februára 2015

Zoznam

Tento príspevok mi bude slúžiť na to ,aby som si  to trocha utriedila v hlave a porozmýšľala čo vlastne chcem / foto zdroj Pinterest/ .

1. Dokončiť kútik  pri východe na terasu -čítací  / háčkovací/ -ležiak k dverám na terasu a k nemu lampu



2.Zohnať písací stôl ,stoličku a police na knihy pre Aničku /tento rok ide do školy/, tento som našla

na aukre a inšpirácia pinterest ,neviem sa rozhodnúť či strohý, alebo romantický štýl.






3. Do jedálne otvorený príborník-  vyrobiť ho , to by bolo ideálne -toto je bod pre muža ,ale či ho na to presvedčím ...








4. Dorobiť obklad krbu-aj toto je pre muža

5.Na prázdnu stenu v obývačke -obrazy  predstava : impresionistické fotokópie na plátno najviac sa mi páči Degas
Degas

 Monet




Renoir


Renoir






6.Chlapcom  vynoviť detský nábytok -postele- urobiť  im čelá











7.Do spálne- zrušiť môj nočný stolík a na jeho miesto zohnať nádherné mäkučké zamatové , ľanové , alebo strohé s čistými  líniami ? ...kreslo...







8.Rozhodnúť sa, konečne, aký chcem konferenčný stolík 

                                           

9.Začať so zháňaním rastlín do záhrady /projekt už mám/




























10.Dokončiť altánok v industriálnom štýle s prímesou anglického vidieka








Práca na pár rokov ...
Krásne tvorenie praje Erika !






7 komentárov:

  1. nooo,plánov máš neúrekom. Veľa energie prajem, nech všetky zrealizuješ tak rýchlo ako sa dá. Teším sa na príspevky o nich.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No poviem i Erika, veľa práce je pred Tebou,ale nič čo by sa nedalo zvládnuť. Treba začať a pomaly odškrtávať. Všetko sú to nádherné predstavy a nepochybujem o tom, že to určite postupne zvládneš. Prajem veľa síl a i ja sa teším na príspevky o plnení plánov. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne, a hlavne sa nebudeš nudiť a tak to má predsa byť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ked sa nepozname, tak sa pridam. Noooooooooooooo.
    Ja som ta z KE co malujem kuchynu a prerabam nabytky hlavne. Hladala som prerabku kuchyne a tak som nasla rozne blogy a tak som nasla cez kuchynu aj tvoj. Odvtedy rozmyslam ze si zalozim svoj vlastny, len mna viac zaujima tvorenie ako pocitac. Samozrejme si vsetko fotim a robim navody, ale nejako sa neviem "rozhojdat" a ist do toho. Mam aspon 6 veci,ktore su hotove, nafotene, (ale nespracovane zatial), na jednej skrinke este pracujem, este neviem uplne ako bude vyzerat, asi ozdobim blenden pen (docitala som sa prave na tvojom blogu) a samozrejme kuchyna. Je natreta ale este to nie je ono. Paci sa mi uplne vsetko, moderne, 50-60 roky, provensalske, ale vekom tiahnem skor k modernizovaniu ako k patinovaniu.
    Len som sa chcela spytat ci to islo lahko zalozit si blog, alebo boli tazke zaciatky. Neviem ci by sa nedalo s tebou o tom trochu poradit., alebo .... Uz som ti pisala aj na facebook, ale neviem ci si to stihla precitat, lebo som to zotrela nakoniec.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dáš si do vyhľadávača bloger zvolíš si kde chceš mať blog založený ,postupy ako čo urobiť by si mala vyrozumieť z toho ako je to popísané v rámci blogu no che to dávku trpezlivosti a na začiatku dosť času aby to bolo podľa tvojich predstáv s niektorými vecami sa dodnes borím ,nepočúva ma umiestnenie obrázkov a pod.

      Odstrániť
  5. Mila Erika, velmi vela zaujímavých planov, tak drzim prsty, aby ste mali dostatok casu a energie na ich realizaciu. Dufam, ze o kazdom zrealizovanom plane bude aj nasledne fotoreportaz na blogu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten altánok je v mojej predstave sklenník, kde si chodievam v rukaviciach majstrovať do svojho sveta, pestovať krásu a vôňu v pochmúrnom "domčeku" :) Dokonalý, prajem nech sa Ti vyadrí minimálne tak pekný ako na fotkách.

    OdpovedaťOdstrániť