nedeľa 26. apríla 2015

Výhra GA

Všetkým súťažiacim srdečne ĎAKUJEM , že im moje darčeky stáli zato a prihlásili sa ! Losovanie som urobila sama. Jediný, kto mi bol ochotný pomôcť, boli mravce,  ktoré mi liezli do osudia, ale tie nemajú ruky .Takže som si povedala, že losujem od prvého po tretie miesto a dopadlo to takto :
1. miesto :Zuzka Pavljukova -ponožky z háčika
2.miesto : Michaela Laurová -ľanový uteráčik
3.miesto: Ive Tóthová - zmrzka a muffin
                                         Srdečne blahoželám výherkyniam !
                                  Ozvem sa Vám  mailom, ako Vám dary doručím.
My záhradníčime o dušu po 5-tich rokoch sa záhrada otriasa v základoch :D Podľa plánu záhradníka som nakúpila kvety a tak sa nám podarilo včera vysadiť všetko, čo sme kúpili a vyryli u rodičov  v záhrade :D No zďaleka to nie je všetko čo tam má byť, lebo v troch záhradníctvách mi povedali, že som prišla skoro... že  mnohé trvalky a trávy ešte len prídu .Tak druhé kolo o dva týždne. No bylinkový záhon je hotový , tak pár záberov.


















Davidko sedel v tých záhonoch so mnou od rána až do  ôsmej večer, veľmi ho to bavilo. Adam je už silák ten nám preniesol takmer všetku hlinu ...
Krásne tvorenie praje Erika !

6 komentárov:

  1. Eri ďakujem,že si tak šťastne losovala a ponkožky sú moje. Svoje som nedokončila lebo sa mi nedarilo a nemala som nane nerv xi xi.A záhradka ak sa všetko rozrastie a podrastie bude to jedna nádhera. 👋 👋 🌼🌸🌹🌻🌱🌷

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eriko, zahrada občas chce radikální změnu a ty máš super pomocníky, tak to půjde samo!
    Gratuluji vítězce a tebe moc zdravím. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej dakujem za stastnu ruku, ktora vylosovala moje meno...moja prva vyhra v zivote(okrem mojej rodiny)...velmi sa tesim, prajem vela novych napadov a tesim sa na dalsie prispevky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Michaela písala som ti na G+ ale neodpovedáš ,prosím ťa napíš mi svoj mail, príp. na môju mailovku erikadvorakova@gmail.com napíš adresu kde posielam výhru ,čau

      Odstrániť
  4. Zavidim ti pomocnika. Mne nikto nepomoze:-( Uz teraz vyzera zahradka dobre. Gratulujem vyherkyniam. Ja som na blogy zacala chodit len pred cca 3 mesiacmi, ked som hladala ako namalovat kuchynsku pvc linku a ty si bola prva , vlastne prvy blog,na ktory som nadabila. A potom som tvoj blog hladala,nepamatala som si nazov a pariz som vysklonovala na vsetky sposoby, pokial mi prisiel na rozum.Takze dalsie uspesne roky v blogovani. Pokial ja vydrzim a napisem 200 prispevkov, no neviem neviem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Erika, vyherkyniam gratulujem. Skoda, ze som sa nestihla zapojit... mam toho teraz trochu viac a nestiham ani velmi blogovat... zahon mate krasny, urcite sa aj krasne rozrastie. Prajem pekny vikend ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť