nedeľa 13. decembra 2015

Nová chalkboard

Zase o trochu viac vianočnej nálady . V jedálni som opäť vymenila na čiernej stene "obraz okna" za túto  jednoduchú kresbu z Pinterestu. Minulý rok som si vybrala zložitú a zabralo to dosť času, tak tento rok idem na to jednoduchšie. A ešte starý rámik, ktorý mi dala mamka, som omotala tujou. Vyzerá to veľmi čisto a jednoducho, som schizofrenik medzi dvomi štýlmi nordic a vintage, neviem si pomôcť, neviem sa rozhodnúť tento rok to vyzerá na nordic ,či ? Uvidíte v ďalšom príspevku, aký som ja Dr.Jekyll- Mr.Hyde :DDD
A kto by  to chcel vedieť skôr, nájde  fotky do ďalšieho príspevku na mojej stránke na FB



                                                         Krásne tvorenie praje Erika !

1 komentár:

  1. aj ja som na tom podobne...ale myslím, že nordik prevažuje....teda u mňa a ako pozorujem, asi aj u Teba...
    idem kuk na ten FB

    OdpovedaťOdstrániť