sobota 19. marca 2016

Bambuľka

Našej Anne všetci vravia, že sa nielen  podobá, ale že aj rozpráva, ako Bambuľka. Práve to šušlanie také typické pre Bambuľku  v slove "že" je aj u Aničky naozaj veľmi podobné-sykavky Anne nejdú, povedať "r"  vedela hneď. Aj keď je to veľmi milé, už je načase zbaviť sa toho. Dorastajú nám pomaly zúbky jednotky a dvojky a ak sa to nezlepší, určite navštívme logopedičku.
  No a háčkované bambuľky ma nateraz úplne opantali. Jarná bundička z HM-ka bola kúpená už na jeseň a predvčerom som zašla do galantérie , lebo Anička chcela nákrčník . Háčkujem o dušu a moja dcéra naozaj nákrčník nemá ! Nejak som nemala nápad, ani vhodnú vlnu...No tentoraz mi odporučili priadzu Himalaya dolphine baby .To je Vám hebká a teplá priadza. Pôvodne som chcela hviezdičkový vzor, no  náhodou som natrafila na výborné video s nopkovým vzorom. To mi tak sadlo do konceptu :D že som sa okamžite namotala a urobila nákrčník a na druhý deň som išla dokúpiť ďalšiu vlnu na deku. Milujem ten vzor !!!



Krásne tvorenie praje Erika !

3 komentáre:

  1. Asi si prisla na to, ako pouzit tu priadzu. Mna ocarila v obchode(tom istom,presne ta seda) ale nic z toho nevyzerlo dobre. Pletenina sa potom nehybe, nevyzera pekne, na hackovanie som nebasla ten spravny vzor. Tak som cele kilo pri poslednej navsteve tej galanterky vymenila za inu. Takze je mozne, ze mas v rukach moje klbka...to rozhackovane mam doma...ak ti bude chybat, poslem....jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné, opravdu nádhera! Ten vzor je super. Já miluji zase Tvé háčkování :)
    Měj krásnou neděli, T.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika perfektný vzor. Idem mrknúť, či by som to zvládla. Ja viem bambuľky iba uštrikovať. Anička je krásna paádnica. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť