štvrtok 2. februára 2017

Tilda medvede, stredná veľosť

Vždy šijem aspoň dva kusy z Tilda dekorácií, mám pocit väčšej efektivity :DD Takže dva stredné Tilda medvede som dokončila  predvčerom, ale v skrini čakali od minulých Vianoc. Ušité, ale nevystrihnuté, bolo treba vystrihnúť, ponastrihovať všetky oblúčiky, naplniť, zašiť jednotlivé diely a prišiť ich na telo, potom vyšiť oči , poprišívať ušká a chvostíky. Práca na tri dni po večeroch, vždy mám veľký pocit zadosťučinenia, keď túto prácu dokončím . Nikdy sa mi do toho nechce, veď ten rok, čo medvede čakali v skrini, hovorí za všetko ! Tie stredné veľkosti ušité v  predošlých rokoch som porozdávala..a tak som si doplnila zbierku. Strih sem nedávam nakoľko Tilda to má ošetrené ako autorské práva, ale ak by ste chceli môžete mi o strih napísať prípadne Vám ho ušijem na objednávku,mail nájdete v pravom banerry, hore .
















                  Krásne tvorenie praje Erika !


2 komentáre:

  1. Krásna práca, na šitie všeobecne a špeciálne na Tilda výrobky si profesionál. Čo je to za materiál, ten plyš na medveďoch vyzerá úžasne.

    OdpovedaťOdstrániť