štvrtok 24. augusta 2017

Cardigan mama a dcéra- granny pattern



Inšpirovala ma sesternica, ktorá si na našej spoločnej dovči háčkovala tento typ cardiganu, ale z tenkej priadze na háčiku č.3.Ja som nemala nič iné iba priadzu Journey. Použila som  háčik č.9 a postupovala som podľa TOHTO videa.  Je to vlastne obyčajný štvorec zo vzoru granny pattern, ktorý zväčšujete do rozmeru, aký Vám vyhovuje, ak chcete, aby bol vzadu dlhší,urobte dĺžku strany štvorca aspoň 80 cm a viac.
Rovnaký, len krikľavo ružový, má Anička ,
 u nej som háčkovala z priadze Alize na háčiku č. 5 ale priadzu som zdvojila.



Štvorec zohnete tak, ako vidíte na obrázku a po uhlopriečke,je jedno ktorú si vyberiete , princíp je,že sa spájajú protiľahlé diely, ale len po smere jednej uhlopriečky / ja to popíšem na tej, ktorá smeruje z  pravého spodného rohu fotografie k ľavému hornému rohu / 

Od vonk.kraja vyznačíte 15 cm a tam začnete zháčkovávať tie trojuholníky smerom k stredu tohto poskladaného štvorca to iste z opačnej strany na tej istej uhlopriečke a to je celé vzniknú otvory na ruky a potom už len dookola úháčkujete lem . Ak Vám to nie je jasné, pozrite si hore odkaz na video z youtubu.









Krásne tvorenie praje Erika !

6 komentárov:

  1. Rozmýšľala som ako zo štvorca cardigan. No predstavivosť mi dnes nefungovala. Je to ale bomba. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha, no to som tam nepísala, ako to pozošívať , dala som len video :D dakujem čau e.

      Odstrániť
  2. Šikovná fiflenka :-). Sorry ale to ma napadlo ako prvé, topánočky, madejrová suknička, cardigan :-). Erika myslím to ako pochvala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zitka !:D moja prvá hejterka, že si to tak nemyslela :DDD neeeee v pohode Som ja veľká fiflena, milujem šaty, sukne, blúzky, obliekať sa žensky, to som ja, a mám veľmi rada ked sa môžem pozerať na pekne upravenú ženu,určite to súvisí s mojim zmyslom pre krásu , všímam si detaily všade na ľuďoch, budovách, rada premýšľam o kombináciách farieb vo všetkom čo robím od varenia ,cez kyticu kvetov až po to čo si oblečiem , je to moja podstata :D a dlho som si vyčítala, aká som fiflena ,že si nedokážem dať tričko a rifle... a potom som raz počula, ako jedna pani výtvarníčka povedala "podstatou ženy je zdobiť sa ,nám to proste robí dobre" ... a tak si už nič nevyčítam :D užívam si každý deň a keď sa k tomu pridá kompliment pokorne poďakujem,nie som namyslená fiflena :DDD ďakujem za komentár ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika, šikulka si a veľmi vám to s dcérkou svedčí ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť