štvrtok 25. januára 2018

Plechové /plechovkové/ korunky

Korunky som videla u kamošky, ktorá má nápad z pinterestu /odkaz obsahuje video/. Použila som plechovky od pretlaku, také tie úzke a vysoké  a plechovky od salka. Z fotiek uvidíte, aké materiály som použila, ale pre názornosť si pozrite video hore v odkaze.

        Čo tu vypichnem je, že ja som  tú papierovú šablónu vyrobila bez merania, tak, že, som priložila k plechovke pásik papiera na obvod plechovky, a ten som poskladala na polovicu 3x čiže som  bez merania pravítkom dostala 8 rovnako širokých častí.
   Nalepila som papierovú šablónu rovno na plech a strihala rovno podľa nej, nekreslila som lebo fixa sa mi strácala z plechu.
Úplne som vynechala náter čiernou a bielou farbou natrela som iba základnou sivou farbou a vyzerá to podľa mňa rovnako

Zapúdrovanie čerstvého náteru detským púdrom - to je geniálna myšlienka, nalepí sa na farbu, po uschnutí púder jemne oprášte a môžete natupovať voskom, aby sa ten púder z toho neošúchaval a má to absolútne skvelý vzhľad zinkového plechu. 

      Milujem ten nápad !







Krásne tvorenie praje Erika !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára